dilluns, 4 de gener del 2016

L'opinador Jaume Sastre creu que el CNI espanyol te infiltrats a la cúpula de les CUP



Després de veure episodis tan esperpèntics com l'empat matemàtic de les bases militants, amb més de 3000 votants, algun expert ha començat a sospitar que alguna cosa extranya estava passant a les CUP. La opacitat de la cúpula de la formació antisistema i el fet que ni tan sols hagin tingut en compte la opinió de la meitat de la seva militància que demanava investir Mas, han estat la confirmació. Per a alguns experts, probablement hi ha hagut una manipulació d'infiltrats del CNI espanyol que ja controlen el partit.

Us reproduim una d'aquestes opinions, la de l'opinador Jaume Sastre:

Jaume Sastre: «La CUP era el as en la manga del Estado español»


El activista y profesor del IES de Llucmajor Jaume Sastre, que fue invitado a participar el sábado en un encierro con dirigentes de la ANC para que laCUP invistiera a Artur Mas, señaló el sábado que «he detectado un enfado monumental. Mucha gente que votó a la CUP se ha sentido estafada».

Pero Sastre va aún más lejos cuando asegura que «la CUP era el as que tenía guardado en la manga el Centro Nacional de Inteligencia. Después de estos tres meses, ¿a quién beneficia su decisión? ¿Con quién votarán, si no es con el PP, Ciudadanos y Podemos? La CUP vota con España. Ya lo dijo el ministro Fernández Díaz: 'Estos independentistas se creen que somos tontos, no haremos desfilar a la Guardia Civil por la Diagonal'. Y es cierto: no les ha hecho falta, han utilizado el sistema de la información y la infiltración (en referencia al CNI y la CUP)».