diumenge, 2 de febrer del 2014

Fins-i-tot 'Los Morancos', estan a favor de la consulta #DretaDecidir

Imatge en línia 1

César Cadaval i Jorge Cadaval, integrants del duet còmic ‘Los Morancos’, s’han posicionat avui a favor de la celebració de la consulta per decidir el futur de Catalunya. Durant una entrevista al programa ‘Els Matins’, Jorge Cadaval s’ha mostrat contundent: “El procés sobiranista és una cosa que heu de decidir vosaltres, esteu en el ple dret de poder decidir-ho”. “El referèndum s’hauria de fer, tinc molta família catalana i em sembla una cosa lògica”, ha afegit, per sentenciar tot seguit: “A mi m’encantaria que votéssiu”.

Tot i això, ha preguntat als tertulians del programa si “pot ser que la gent que no vulgui la independència se senti cohibida per dir que no ho és?” I ha argumentat que “conec molta gent que em diu que no pot dir lliurement que no ho vol”. A més, ho ha comparat amb una comunitat de veïns, on “tots anem a l’uníson i on hi ha d’haver educació i respecte entre tots”. En aquest sentit, ha argumentat que “si un vol posar l’escala verda cal votar, per posar-nos d’acord”. D’altra banda, el seu germà César ha afirmat que “aquí es viu d’una forma meravellosa, i la gent és meravellosa”, i ha afirmat: “Si el poble realment vol la independència, jo la demanaria”. Però, ha matisat, “escolto opinions, com la de José Manuel Lara, preguntant qui ho pagarà tot. Això portaria problemes per a Catalunya”.